کاااااش

قطره های اشک با ارزش ترازالماسه...

خدایا

کاش از اول می دونســـــــــــتم تو ماله دیـــــــگرونی
کاش از اول می فهمیدم تو با مــــن نمی مــــــــونی
کاش از اول می فهمیدم تو ســـهم من نمی شـــی
کاش می فهمیدم که تو از عشــــق من گـــــریزونـی
از فکر و قلبم تو نمی ری که به همیـــــــــــــــن زودی
تو اون فرشته ی پاکی که من فکر می کردم نبـــودی
می دونم هر جا که هستی با هر کی نشــــــسـتی
بی راحتـــــــــی فراموشـــــم می کنــــــــی به زودی
این همه عاشــــــــــــــــــــــــــق بودم تو نـــفهمیــدی
من کـــه عاشــــــــــــــــــــــــــق بودم تو نفهمیــــــدی
کـــــــــاش از اول می فهمیـــــــــــدم تو مغــــــــــروری
کـــــــــاش مــــــــــی دونســـــــتم از دنیای من دوری
کـــــــــاش آروم آروم از قـلـــــب من می رفتـــــــــــــی
چه دروغ های شـــــــــــــیرینی به من مـــــــی گفتی
این هــــــــــــــــــــمه عاشــــــق بودم تو نفــــــهمیدی
مـــــــن عاشـــــــــــــق بــــــــودم تو نفهمیـــــــــــــدی
بــا تــو صــــــــــــادق بودم تو نفهمـــــــــــــــــــــــــیدی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:,سـاعت 6:49 نويسنده هدا
яima